Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Pokaż wszystkie komentarzeJak dla mnie jesteś małolatem, który bije piane i na pewno nie jeździł na GS500E!!!. Bo przesiadka z GS500E na CBF125 to jest przepaść!!! Na CBF125 nie da się praktycznie wyprzedzić ciężarówki jadącej 90 km/h - jest to bardzo niebezpieczne i praktycznie niemożliwe - to a propos tego że to dobry motocykl w trasę. Owszem jest dobrą alternatywą dla roweru i tylko tyle. Motocykl o takiej mocy nie nadaje się na żadną trasę - jego przeznaczenie to jest przejazd kilku km w ruchu miejskim. CBF 125 przy 80 km/h nie ma już żadnej dynamiki - wiedziałbyś o tym jeżdżąc tym motocyklem; a już napewno jeżdżąc GS500, który ma 45 KM i już daje jakieś możliwości podróżowania. CO do ekonomiki to żyłując na max CBF125, tak żeby jechać choć te 80 -90 km/h to spalisz niewiele mniej od GS500E. A jeśli chodzi o bezawaryjność to ta Honda nie jest produkowana w Japoni. Tutaj lepszym wyborem byłaby Yamaha MT-125, która jest mosniejsza ale też niestety droższa od CBF125 - oczywiście pomijając fakt, że płacenie tylu pieniędzy za 125kę to rozbój w biały dzień i mija się z celem.
OdpowiedzPoczytałem wasza dyskusję i stwierdzam że bredzisz. Mam CB125F i jest super do wycieczek ok 300 km. Mam jeszcze kilka innych sprzetów z 750 ccm łacznie ale CB125f jest zwyczajnie świetna. Kto ci każe wyprzedać cięzarówki w trasie.?Musisz? Rozumiem że ego nie pozwala jechać 80 km/h. Moto jest super uniwersalne i tyle. Oczywiście to nie Hyabusa i każdy o tym wie. Co do spalanie - 2 l tarsa, 2,5 miasto.
OdpowiedzLudzie, przecież to jest moto do miasta, jak w artykule, nie ma być ani demonem prędkości, ani turystykiem. To jest sprzęt dla ludzi dojeżdżających do roboty, który potrzebują czegoś ekonomicznego i zwinnego co pozwoli ominąć korki lub dla początkujących. Oczywiście da się tym jeździć w dalsze trasy ale z komfortem jazdy może być różnie. Podobnie z bezpieczeństwem - jeżdzenie 90 na godzinę po autostradach nie jest najlepszym pomysłem.
OdpowiedzWłaśnie ta 125 jest idealna w trasy, jeśli ktoś ceni ekonomię.
OdpowiedzJak dla ciebie 125 jest idealna na trasę to nie chcę myśleć co jest idealne do miasta??!! Dla normalnych ludzi ta 125 jest alternatywą dla biletu miesięcznego MPK a w trasę to conajmniej 500.
OdpowiedzDo miasta i na trasę jest idealna. Dla normalnych ludzi motocykl służy głównie do spokojnej turystyki krajoznawczej. Wyścigi czy jazda po mieście to głupota dla większości normalnych osób. Po mieście to wolę samochodem jeździć. I ta 125 jest alternatywą dla dobrego roweru jeśli już.
OdpowiedzJak ktoś ceni ekonomikę to lepszym rozwiązaniem jest rower. Znacznie bardziej ekonomiczny w trasie....
OdpowiedzMam rower za 5 tysięcy złotych, ale jednak trzeba pedałować. Dlatego taki motocykl to dobra alternatywa od czasu do czasu.
Odpowiedzi dobrze mu pojechałeś ... no może Kolego my tu piszmey o CB125 F a nie o CBF125 no ale poza tym wszystko się zgadza
OdpowiedzTak faktycznie jestem małolatem, który ma od 12 lat prawo jazdy kategorii AB. :) Cena tej Yamahy o której wspomniałeś to jakaś kpina. Za niewiele ponad 20 tysięcy złotych można mieć nową Hondę CB500F ( z ABS). Jednak spalanie to minimum 3,5l/100 km. Wydać dużo więcej niż 10 tysięcy złotych na 125 jest co najmniej głupie. Odnośnie spalania CBF125 to można osiągnąć poniżej 2 l/100 km i to nie jest wielki wyczyn jeżdżąc normalnie w trasie.
Odpowiedz